God morgon

Har precis varit ute på promenad med Ninja. Skönt att det slutat regna! Känner att min förkylning börjar bli värre, vaknade med ont i halsen och helt igentäppt näsa. Det måste försvinna snart för denna veckan vill jag verkligen kunna träna som vanligt. Blir säkert bättre nu när jag fortfarande har två vilodagar kvar innan allt sätter igång.

Idag har vi bestämt att vi ska till Ikea och försöka få tag på ett par skruvar till vår ena kökslucka. Var tvungen att skruva av den när diskmaskinen läckte här för ett tag sedan och då försvann en av skruvarna. Förutom det har vi en annan Stephen King-film att se, 1408. Återigen, skönt att vara ledig! Vad ska ni hitta på idag då?

Ska sätta mig och läsa lite nu. Se om det går bättre idag.
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0