God morgon!

Blev aldrig av att jag skrev något när jag kom hem igår. Blev lite senare än vad som först var tänkt så jag hamnade framför Vänner ett par timmar tills Jocke kom hem från jobbet och innebandyn då det istället blev ett avsnitt Prison Break och Ensam mamma söker. Vi har ju inte mer än SVT1, SVT2 och TV4 i Sthlm så jag är så glad över att ensam mamma-avsnitten läggs upp på 3:ans hemsida efter programmet. Om ni missat det så kan ju ni gå in och kolla på alla avsnitt som hittills varit där. Tycker verkligen det är skoj! Det blev en TV kväll helt enkelt med varm choklad och massvis med clementiner. Låter inte fel va? :)

Idag har jag fyra timmar föresläsning men jag börjar inte förrän 10. Kunde bara inte sova längre nu. Kanske hinner sätta mig och läsa lite ekonomi innan dess. Har en del kvar att läsa den här veckan. Har ett möte på lunchen mellan föreläsningarna och ett ikväll också så det blir nog inte förrän senare ikväll jag kan uppdatera igen.
Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0