God morgon!

Jaha, dags för en ny vecka igen då. Kommer nog bli en lite jobbig vecka tror jag. Ungefär hela tisdagen och onsdagen har jag olika möten och på lördag har jag ju omtenta, om jag nu får skriva den, så jag måste sitta och tentaplugga en massa också. Känns tråkigt.

Just nu är jag mest taggad på att slänga ut vår tvättmaskin efter att Jocke sa att det inte borde vara några problem. Ska bli så skönt att bli av med den. Det har jag tänkt sen vi flyttade in här för snart 1,5 år sedan. Ni kanske tycker det låter konstigt men den är jätteliten så man får inte plats med så mycket i den, den tar över 2 timmar för en maskin, vi har ingenstans att torka tvätten här inne och den tar bara massa plats. Sedan har vi ju tvättstuga delad med alla andra precis utanför och det brukar gå bra att hitta tider och där får man två maskiner (som bara tar 30-60 minuter) och en torktummlare och man får använda dem i 3 eller 5 timmar + att det finns ett stort torkrum också. Mycket bättre att använda! Hoppas vi kan fixa det ganska snart!

Nu ska jag sätta mig och äta lite frukost och sedan tentaplugga innan det är dags för föreläsning. Kommer koncentrera mig på statsvetenskapen idag har jag tänkt.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0