God morgon!

Åh vad skönt det är att kunna gå runt i morgonrock här hemma och veta att jag kan göra lite vad jag känner för idag! Har varit uppe i ungefär en timme men ska nu sätta mig och äta lite frukost har jag tänkt! Sen måste jag verkligen städa i ordning på mitt skrivbord. Det ser för hemskt ut! Har räkningar liggande någonstans i högarna som måste betalas nu. Det blir väl det jag gör nu på förmiddagen.

Ninja skrämde mig jättemycket nyss! Visste att hon var ute men jag kunde inte se henne någonstans så jag trodde att hon smitit in utan att jag sett det. Gick runt och kollade och hon var ingenstans. Fick panik! Trodde hon hade rymt men så började jag ropa och så stack hennes huvud upp inne i grannarnas trädgård! Fattar inte varför hon alltid ska till dem, de ända som är rädda för hundar...Eller alltid och alltid...Hon har bara gått utanför trädgården 3 gånger men alla de gångerna har hon varit hos dem...Hon är duktig som kommer när man ropar. Jag hoppas bara hon lär sig snart att hon inte får sticka iväg...

Nu är det dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

sv: Kairo låter superhäftigt. Jag åker inte förrän i mars tyvärr..

2008-11-28 @ 10:38:56
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0