Godnatt!

Dags för att sova nu. Är riktigt trött efter den här veckan och det ska bli så skönt att vara hemma hela dagen imorgon och kunna tentaplugga. Ska bara gå runt i myskläder och inte bry mig om något annat än tentan!

Har varit en härlig kväll. Var gott med tacos som pojkarna lagade. Själv satt jag vid datorn och läste alla underbara bloggar jag följer. Pluggade lite grann också men alldeles för lite i jämförelse med vad jag hade tänkt. Har även sett sista avsnittet av A shot at love with Tila Tequila 2 vilket var helt hemskt! Tycker verkligen synd om henne, även om hon är lite konstig ibland... Vem vet, då kanske det blir A shot at love with Tila Tequila 3 snart då?

Sov så gott alla mina vänner!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0