Hemma igen

Måste bara säga att det är jättekul att det har börjat strömma in lite folk på min blogg och att jag får lite kommentarer. Blir lika glad varje gång jag ser att någon skrivit!

Nu är jag hemma igen. Blev att vi satte oss på Magnolia och åt trerätters och njöt av att det är helg. Var riktigt gott! Blåmusslor till förrätt, rödtunga till huvudrätt och creme brulé till dessert. Inte illa! :) När vi var klara upptäckte vi att det var över en timme kvar tills bion skulle börja så vi gick upp till Jockes kontor och spelade lite Mario-kart. Första rundan gick det bra men sen gick det bara utför...

Sedan var det dags för bion och jag måste säga det att jag tyckte inte alls om den. Visst var den okej att se en gång, men jag skulle ju aldrig vilja se den igen. Jocke hade berättat lite om den innan eftersom den är uppbygd på ett tv-spel, men de sakerna som han berättat om var bara inslängda fult i filmen för att de skulle vara med och inte för att det passade kändes det som. Han sa att han skulle kunnat gå därifrån 10 minuter in i filmen så det är inte bara för att jag inte tycker om den typen av filmer som jag säger så här. Den var helt enkel inte bra! Max Payne är alltså ingen bra film! Däremot var det en film de gjorde reklam om som jag skulle vilja se, Twilight. Måste kolla upp om den redan visas eller när den kommer.

Nu är det dags att sova. Ska ju ha ork att träna jazzdans med Jennie från Bounce imorgon! :D
Kramar

                                  
Jocke på Magnolia                                                  Jag på Magnolia

                                 
                               Ligger i varsin sofffa och spelar
                                              Mariokart

Kommentarer
Postat av: Bea

kul med kort ! Vad händer i helgen? Kram

2008-11-15 @ 06:42:54
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0