Hosta

God morgon!
Jag är uppe alldeles för tidigt idag vilket beror på att Ninja har börjat hosta efter att de var ute och gick i kopplet igår. Hon drar så hemskt vissa stunder... Hoppas det går över under dagen, tycker det är så hemskt när det är saker som inte stämmer med henne.

Är lite nervös just nu. Har seminarium kl 10 idag i didaktik vilket vi bara har 3 gånger på hela denna kursen och jag har varit så inne i ekonomidelen, omtentan och styrelsearbetet denna veckan så jag har inte upptäckt förräns i tisdags att vi skulle läst en bok till idag vilket jag inte har gjort. Kollade på biblioteket igår om den fanns inne så jag kunde kolla igenom den lite i alla fall men så klart var det fem personer före i kön... Förhoppningsvis så går det att hänga med i diskussionerna ändå, vill gärna inte få en till extrauppgift att skriva men det borde inte behövas om jag går dit och ta del av de andras tankar.

Ska på Bodyjam idag är det väl tänkt. Ska bli spännande och se hur det går idag eftersom jag känner mig lite trött i hela kroppen. Har kommit på att det säkert bara är sömnbrist och inte att jag håller på att bli sjuk i alla fall. Då hade jag inte vågat träna. Ska ringa runt och försöka boka någon restaurang till lördag kväll. Galet att det är ett år sedan vi förlovade oss. Känns som om det var nyligen i var i Sydafrika. Samtidigt känns det som om vi har varit förlovade jättelänge, att det alltid har varit vi. Är lite tråkigt bara för jag ville att vi skulle hitta på något extra också men det är svårt när jag har tenta först hela förmiddagen och sen var vi inte ute i god tid och kunna boka in oss på saker och resten av det som finns att göra kändes ju inte jättekul. Får planera in något bättre till slutet av januari när det är 3 år sedan vi blev tillsammans. Finns mycket att fira om man vill :)

Hörs senare idag, nu ska jag sätta mig och läsa DN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0