Igår: Myskväll hemma Idag: Mycket ska göras

Godmorgon!
Har gått upp kl 6 idag för att hinna med tvätten. Inte alls kul när tvättstugan är uppbokad hela helgen...Men men, då kommer jag i alla fall upp och får saker gjorda så det är väl bra.

Igår hade jag och älsklingen myskväll hemma. Åt tacos och drack vin och sen satt vi och spelade monopol (brädspelet och inte PS3 denna gång) hela kvällen. Skönt att kunna vara hemma lite tillsammans och koppla av.


Nu idag ska vi åka iväg och försöka få tag på en pressening så vi kan skydda våra utemöbler under vintern. Känns ganska svårt att få in alla i våra redan överfyllda förråd. Sen ska vi rensa upp i trädgården, dammsuga och städa här inne och förhoppningsvis kolla på ett badrumsskåp på IKEA. Håller på att bli tokig över att vi inte har någon form av förvaring i badrummet. Förutom det ska vi iväg på en timmes spinning ikväll. Om vi lyckas få allt detta gjort så kommer jag vara väldigt nöjd och känna mig duktig i slutet av dagen!

Dags för att gå iväg och slänga i två nya maskiner tvätt.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Kan man älska nån på avstånd?

Nu har Söderlund blottat sin kryssningshändelse och behöver nu just din hjälp för att få veta vad han egentligen ska ta sig till.



Ska han bara glömma flickan i fråga och gå vidare, eller ska man helt enkelt ge det en chans?



Grubblat har han nu gjort länge, utan att komma fram till några fasta svar och behöver därför nu andra kloka tankars hjälp.



Läs mer än gärna inlägget och kom med just dina tankar om vad du skulle ha gjort i samma situation i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand.

Dina tankar betyder, massor.

2008-11-16 @ 07:29:41
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Kanske :)

Det som känns farligt är dock om jag skulle till att få känslor. Tro om jag verkligen skulle palla det? :/ Alltså, att bo så långt bort?

2008-11-16 @ 07:53:30
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Hehe naej sant, men känns dock så ibland. Jag menar, till Finland åker man inte varje dag :/

2008-11-16 @ 08:06:33
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0