Inget fix i tv-rummet! Dumma kryp!

Blev inte av något med julfixet i tv-rummet idag...Precis när jag skulle börja upptäckte jag att det satt en död skrangel och en död jättespindel intrasslad i spetsgardinen. För er som inte känner mig så väl så kan jag säga att det är lika med att jag inte rör gardinen! Skranglar är inte så farliga men spindlar är lika otäcka döda som levande. Speciellt i den där storleken! Fy! Nä, det blir att vänta tills Jocke kommer hem och kan ta ner gardinerna åt mig. Hoppas inte att det är ännu fler äckel där i!

Istället blev det en åktur till Ikea för att införskaffa två förvaringslådor till våra mössor, vantar och halsdukar. Passade på att kolla på badrumsskåpen igen. Blev något konstigt där för jag vet att jag sett lappar om att man kan köpa en och en och att de kostar 600-900 styck. Idag var det 5 olika badrumsmöbler för 695:- totalt och enligt henne jag pratade med fanns de bara i det paketet. Det hade ju varit suveränt eftersom jag skulle vilja ha både det höga och låga skåpet. Måste åka iväg och kolla på det med älsklingen sen.

Här är lite bilder från resultatet av min dag.



Blev lite mörkt men sådär blev det med gardinerna och ljusstaken.



Sovrummet blev istället väldigt ljust...Dumma kamera!
Gardinerna är lite sneda vilket de inte var förra året...skumt. Måste hitta bra tyngder till dem!



Ser ni de små (stora) hemskingarna som sitter där och gör att jag inte kan få i ordning!



Nu är lådorna på plats i hallen. En till mig och en till Jocke.
Otur att min blev full direkt...Ändå tyckte jag att Jocke hade miljontals vantar...Skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0