Inget internet idag

Kan inte förstå att det känns som om hela världen håller på att gå under så fort man blir av med Internet för en dag. Hade elkillarna här idag som bytte ut mätarna och bröt strömmen för ett tag. Efter det fungerade inte Internet längre och jag fick allt klara mig utan tills Jocke kom hem från jobbet. Hade massa andra saker att göra men jag blir så irriterad när jag känner att det är något som jag "måste" kolla upp och så kan jag inte det...Helt galet att det ska vara så!

Trots det har jag inte fått så mycket gjort idag som jag hoppades på. Var på föreläsning idag och åkte sedan ut till Maxi och handlade lite. När jag väl kom hem därifrån kände jag mig helt slut så jag satte mig och kollade på 1408, en Stephen King-film regisserad av Mikael Håfström som också gjort Ondskan. Har hört från massa håll att den skulle vara dålig så då ville Jocke inte se den, men jag tyckte den var jätteläskig. Visst, den blev lite skum men jag tycker det var lite spännande. Ska ju inte vara så att man kan veta exakt vad som ska hända. När den var slut hann jag plugga 30 minuter ungefär innan Jocke kom hem och vi åt middag och kollade på Prison Break.

Har haft det jättehärligt ikväll efter det att Jocke åkte på innebandyn. Tappade nämligen upp ett varmt härligt bad med massa badolja i och låg där i nästan en timme. Har faktiskt inte använt badkaret sedan vi flyttade hit men det ska definitivt ske oftare från och med nu. Helt underbart! Lade i en badkula också men jag förstod inte riktigt varför det inte hände något med den. Precis innan jag skulle upp så tog jag upp den och kollade och då var det plast runt den som jag missat. Så dumt! Den riktigt smulades sönder så fort jag fick bort plasten...Onödigt att ha plast runt varje kula när det var 5 st som låg i en plastpåse...Jaja, vet jag det tills nästa gång.

Ska försöka hitta på något att göra som jag blir riktigt trött av. Borde gå och sova men är jättepigg och då ligger jag bara och vrider mig i flera timmar om jag går och lägger mig så här.
Sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0