Kort härligt möte

Vad glad jag är ikväll. Hade styrelsemöte som jag skrev innan och trodde att det skulle ta runt 4 timmar som det alltid gör. Riktigt tråkigt när hela kvällen försvinner så där. Men så blev det inte idag. Det blev ett väldigt kort och effektivt möte på ungefär 1 timme! Jag är så glad! Har suttit och tittat på Halal-tv först och sedan 500-kilos pappan. Kul att kunna ha lite tid att kunna sitta ner och kolla på intressanta tv-program. Ska sätta mig lite till framför tvn och se om det blir något spännande, annars har jag alltid massa vänner-avsnitt kvar att se. Ska nog koka lite gott te och tända lite ljus också. Är riktigt mysigt! Köpte flera stycken goda teer och kryddor på Krysmyntagården på Gotland när jag var där i sommar. Man kan beställa från deras webbshop vilket jag säker kommer göra när mitt börja tryta.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 09:39:43
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0