Lång dag igen

Hej på er!
Nu har jag varit hemma ett litet tag och har hunnit äta med Jocke och se ett avsnitt Prison Break och se Bonde söker fru på TV4s hemsida. Så härligt när programmen hamnar där när man precis missar dem på tv.

Blev en ganska lång dag idag igen men vi har fått mycket gjort. Jag, Fredrik och Lars sprang runt mellan bankerna och fick prata med Nordea och Handelsbanken och planera in ett möte med Swedbank. Efter det åkte jag hem och tog ut Ninja en snabbis innan det var dags för styrelsemöte vilket tog längre tid än det var tänkt. Segt men ändå skönt för vi lyckades prata igenom saker som var väldigt viktiga.

Jag som var så glad innan för att det snöade fick inte behålla lyckan så länge eftersom snön nästan försvann direkt. Om jag har tur så kommer det en massa snö under natten!

Nu kom Jocke och Ninja in från sin promenad så nu ska jag se om han vill titta på någon serie med mig.
Sov så gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0