Långt möte

Godmorgon!
Blev inte mycket skrivet här igår, vilket berodde på att jag inte var hemma någonting knappt. Åkte iväg till skolan och hade föreläsning och sedan var det dags att träffa alla i styrelsen och planera årsmötet. Allt gick smidigt och vi kände oss väl förberedda men ändå blev det ett låååångt möte. Började kl 17 och 23.30 gick jag ut från universitetet! Hade så grymt ont i magen då eftersom jag sovit dåligt natten innan och för att jag inte fick någon mat på kvällen men det blev bättre så fort jag kom hem och kunda lägga mig. Jag blev i alla fall omvald till kassör och det känns jättebra! Var en helt suverän styrelse som de valt ut och det kan inte bli annat än bra tror jag!

Idag  skulle jag vilja sitta hemma i myskläder  hela dagen och kunna plugga på omtentan men det är dags för möten i eftermiddag igen. Först ska jag träffa Fredrik för att prata igenom vad vi ska ta upp på mötet med banken som vi ska ha i eftermiddag. Efter det mötet ska vi tillbaka till universitetet för att ha styrelsemöte, men förhoppningsvis blir det ganska kort idag.

Ska sätta mig och plugga nu så jag får lite gjort idag i alla fall.
Hoppas på att jag kommer komma hem tidigt ikväll så jag kan uppdatera här.

Förresten jag kan ju säga det att jag mår lite bättre idag. Har två personer som jag ska prata med nu och det var skönt att få höra lite alternativ som finns igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0