Måste fixa det här...nu!

Jag måste verkligen ta tag i skolbiten nu. Är helt omotiverad och vet inte om jag vill fortsätta alls. Det hemska är att det är varje gång praktiken närmar sig som jag känner likadant. Jag verkligen hatar att åka iväg dit, mår så sjukt dåligt av det. Förhoppningsvis kan jag prata med några som har koll på saker och ting angående det där ikväll. Finns flera alternativ just nu:

* Fortsätta att må dåligt fram tills jag ska iväg (i april) och sedan står ut med två månader där, vilket har varit riktigt jobbigt de andra gångerna
* Försöker återigen byta ställe så jag slipper resa, vilket hittills inte har fungerat på 6 månader...
* Tar reda på vad som händer om jag bara gör halva praktiken eller inget av det just nu. Kanske kan göra det i slutet av utbildningen istället när de lyckats fixa ny plats till mig. Men de kanske inte har tid med det på 3 år...
* Flyttar över utbildningen till Stockholms lärarutbildning
* Tar studieuppehåll och funderar igenom vad jag vill göra
* Hoppar av helt och hållet...

Tankarna bara snurrar runt i huvudet och jag kan inte sova längre, är trött i hela kroppen och har tappat all motivation jag hade i början av terminen... Känner knappt igen mig själv längre. Läskigt! Men som sagt, hoppas att jag kan få lite råd ikväll, annars måste jag prata med någon på universitet i veckan... Inte så kul att ha en omtenta på lördag heller. Blir ännu mer stressande.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan äta lite lunch innan det är dags för föreläsning och årsmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0