Oj vad smycken!

Har precis gjort i ordning i mina tre (!) smyckesskrin! Hade ingen aning om att jag hade så många fina halsband, armband och ringar! Riktigt kul när man kan hitta sådant som man helt glömt bort. Örhängen däremot var det dåligt med eftersom flera av dem fanns det bara en av eftersom jag lätt tappar/slarvar bort dem.

Jag tycker det är lite svårt att ha koll på halsbanden för jag har de liggandes i smyckesskrinen och de trasslas ihop och jag har ingen aning om vad som finns i den där högen. Har tänkt länge att jag behöver ha någonstans att hänga dem och kom idag på att jag faktiskt har massa spikar inne i klädkammaren på väggen som inte gör någon nytta. Där hängdes de upp i grupper och nu har jag mycket bättre koll på dem. Blev väldigt nöjd över mitt arbete ;)

Kommentarer
Postat av: GM

Vem tror du åker ur IDOL ikväll? =)

2008-11-14 @ 21:38:36
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0