Omtenta i mån av plats?!

Jag är så förbannad på min utbildning just nu och det dyker upp fler och fler skäl till att hoppa av skiten! Det är så att när man har skrivit en tenta så har läraren 10 arbetsdagar på sig att rätta tentan innan studenten ska få resultatet. Denna gången tog det 15 arbetsdagar, vi fick resultatet igår. Tyvärr klarade jag inte tentan och måste därför skriva en omtenta och dem måste man anmäla sig till 10 dagar innan tentan är. Igår var det 8 dagar kvar till tentan är så jag kunde inte anmäla mig. Skickade därför iväg ett mail till den som har hand om det här och berättade att vi inte fått resultatet förrän nu och att jag ville anmäla mig. Fick detta som svar:

"Ja, det är inte meningen att det skall ta så lång tid, men det har det gjort. Du får gå till salen och skriva i mån av plats. Det finns ingen efteranmälningsmöjlighet."

Det är de som har gjort fel och jag som får lida av det! Blir så förbannad! Omtentan är den 22 november, en lördag (!), och det är då ett år sedan jag och Jocke förlovade oss. Hade först tänkt att åka någonstans men nu måste vi stanna hemma för att jag KANSKE ska få skriva tentan! Och nästa vecka måste jag avsätta all min tid till att plugga på en tenta som jag KANSKE får skriva!

Ledsen att ni får läsa om sådant här tråkigt men det var riktigt skönt att få skriva av sig nu! Återkommer när jag blivit på bättre humör...

Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir så le :/

2008-11-14 @ 12:00:40
URL: http://mariabellbrant.blogg.se/
Postat av: Denise

Just nu lottar jag ut den här designen, kolla om du är intresserad :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/november/girly-girly-design.html

2008-11-14 @ 12:51:48
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Matilda

Va är det för idioter på den där utbildningen egentligen!? De förtjänar en rejäl utskällning ... och kanske några sparkar också.

2008-11-14 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0