Så trött!

Hej på er!
Har inte kunnat skriva så mycket idag. Har haft fullt upp verkligen. Varit och handlat pressening och gjort i ordning på baksidan, städat så gott som hela lägenheten, planerat för att flytta ut tvättmaskinen som bara är ivägen så vi får in ett bra badrumsskåp istället, varit och ätit tårta hos Julia som fyller år imorgon, tittat på ensam mamma söker...Fullt upp helt enkelt.

Just nu är jag så trött och har sådan träningsvärk så det känns som om hela jag ska gå sönder...Är på riktigt dåligt humör bara för att jag envisas med att vara uppe trots att jag borde sova.
Tror att jag ska gå och göra mig i ordning för att sova och sen se om jag kan läsa lite. Återkommer imorgon igen när jag är utvilad.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0