Stressigt

God morgon på er!
Vet att jag inte skrev något igår och idag blir det tyvärr inte heller så mycket. Är riktigt stressad just nu. Skola 10-15, sen förhoppningsvis träffa Fredrik och få hjälp med budgetpropositionen jag sitter och skriver och sedan iväg och hämta Emma och Sara på stationen i Linköping och åka upp till Sthlm för att möta upp Matilda. På lunchen ska jag också träffa Julia och försöka få tag på en dansbiljett så vi får träna lite jazzdans med en av medlemmarna i Bounce.

Kommer bli en rolig dag, dock lite stressig. Vet att bilderna inte kommit upp heller ännu men de kommer så fort jag har tid att föra in dem i datorn. Nu måste jag äta lite frukost och göra mig i ordning för skolan!
Hörs imorgon kväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0