Tagit spruta

Hej på er!
Nu har jag kommit hem från en lååång dag! Har varit i skolan 10-16 och sen en snabbis hem för att ta ut Ninja innan jag åkte ner till stan för att kolla efter en skjorta som jag sett på Indiska innan och en bok. Fanns dock inget av det jag var på jakt efter vilket var bra för plånboken.

Efter det var det dags för att ta en spruta. Ska ju iväg till Egypten i februari och fick sms i veckan om att jag måste fylla på Havrix så det var ju lika bra att få det gjort. Hatar verkligen att ta sprutor, men det går mycket bättre sedan jag var inlagd och opererade mig förra hösten. Då blev det många sprutor!

Nu är jag alltså redo för att ut och resa. Ska bli riktigt härligt! Känner mig helt slut just nu bara efter den här dagen. Ska koka lite te och bädda ner mig i soffan tror jag.
Hoppas ni får en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0