Trevlig kväll igår

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott, det har jag nämligen lyckats göra inatt äntligen!
Blev inte att jag hann skriva något igår kväll. Trodde vi skulle iväg och äta och ta någon öl men vi hade trevligt och satt kvar till 23.30.  Var ganska trött när vi kom hem så det blev sängen direkt. Vi satt och pratade om vart vi ska åka framåt våren. Har nämligen bestämt att resa ihop vilket ska bli väldigt skoj. Jag var helt inställd på att åka till något varmt ställe och slappna av men vi började fundera på att åka till Island och där är det ju allt annat än varmt. Rida islandshästar och bada i blå lagunen. Inte helt fel! Får se vart det bär av! Tyvärr blev bilderna från igår inte så bra så det blir inga sådana.

Nu ska jag äta lite frukost och sedan se vad jag ska ta itu med idag.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi vill också åka i vår. För oss blir det Thailand.

Är dte inet knepigt att åka till Island nu med tanke på hur det står till med deras pengar? Jättedålig växelkurs kanske..

2008-11-14 @ 08:15:43
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja just, så blir det kanske ja =) Då får man se till att inet ha kontanter man måste växla in när man kommer tillbaka hem.

2008-11-14 @ 08:26:50
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0