Underbar helg!

Hej på er!
Ursäkta min dåliga uppdatering men har haft en riktigt skön helg nu. Hade riktigt mysigt med älsklingen igår. Blev trerätters på Bello´s vilket var riktigt gott. Till det blev det dry martini, en flaska champagne och drink. Mysigt och härligt att unna sig en dag som den. Efter det gick vi och bowlade. Förlorade ganska stort, jag var fruktansvärt kass igår! Vet inte vad som hände...Brukar ju vara jag som vinne :p

Idag gick jag upp 10.30! Efter det har vi bara kollat på serie, spelat monopol och ätit lunch. Ska iväg på bio ikväll med Anders och Julia. Så härligt att bara ha en till helg att bara ta det lugnt, speciellt efter den här hektiska veckan! Tror att nästa vecka blir lite bättre...

Ska försöka ta tid att skriva om filmen när vi kommit hem ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0