Underbara snö!

Det fortsätter att falla vita stora flingor från himlen. Så vackert är det ute! Jag verkligen älskar när den första snön kommer...Fast det var lite läskigt att köra bil idag. Om man kan vara inne eller bara ta en promenad så är snön härlig. Och så klart om man ska iväg och åka skidor. Blir nog tyvärr inget sådant i år heller...Så himla tråkigt! Men jaja, jag ska ju iväg till Egypten mitt i vintern så jag får njuta av sommaren istället. Hm...det där lät lite konstigt! Är bara det att jag älskar alla årstider och i början av februari så har vi förhoppningsvis haft massa snö ett tag och då kanske jag längtar till våren så då kan det bli en bra känsla av värme då :)

Har suttit och pluggat nu idag. Ekonomin slutade förra veckan så nu har jag gått över till statsvetenskap och håller på att läsa om EU:s politiska system. Ganska intressant än så länge faktiskt. Har varit duktig så jag har bara 50 sidor kvar resten av veckan att läsa. Har tänkt att försöka få det mesta av det läst idag så att jag kan ta igen gamla uppgifter som jag har kvar resten av veckan. Har styrelsemöte om några timmar så vi får väl se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0