Vaknat upp i Sthlm

God morgon!
Blev lite ändrade planer igår kväll. Jocke skulle på after work med jobbet och sen skulle vi åkt upp till Sthlm men istället satte jag mig på bussen in till stan och gick till Steve´s coffee där Julia, Anders, Sebbe och Jocke satt och fikade. Satt där ett tag och sedan åkte vi hem till ryd igen och kollade på ett avsnitt Prison Break. Börjar verkligen bli trött på den serien...Får se om det blir bättre. Vi satt och funderade ett tag om vi skulle åka på kvällen ändå eller om vi skulle vänta som till nu på morgonen men vi bestämde oss för att åka. Riktigt trött var jag när jag körde och var tvungen att stanna till i Nyköping för att kunna få lite luft och piggna till. När vi packat upp alla kylvaror och varit ute med Ninja började klockan närma sig halv två så det var bara att gå och lägga sig. Nu när jag vaknade var jag väldigt glad över att jag körde trots att jag var så trött. Så himla härligt att veta att man har hela dagen framför sig här nu och ytterligare två också för den delen.

Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag men mest ta det lugnt bara. Kanske ta en liten runda och bara strosa runt på stan och kanske en bio ikväll. Får se vad som häner helt enkelt. Ha en riktigt härlig dag, ska sätta mig och läsa lite innan älsklingen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har kommit hem till Småland nu, men saknar redan Stockholm :P

2008-11-08 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0