Bio

Det är inte bara böcker som jag tycker om utan även filmer. Jocke tycker bättre om att kolla här hemma med hans bra ljud, men jag tycker det är mysigt att gå på bio och det har det blivit en hel del av de senaste månaderna.
Har bland annat sett Mamma Mia, nya Indiana Jones, Kung Fu Panda och Jiddra inte med Zohan. Tyckte alla dessa förutom Kung Fu Panda var helt okej, men den blev jag oerhört besviken på.

I fredags var vi och såg Stepbrothers och jag kan väl inte riktigt påstå att den var bra, men den var rolig att se en gång. Två män i 40-års åldern som helt och hållet beter sig som barn/tonåringar. Det blir så skumt alltsammans då! Det var inte så att den hade ett par skrattillfällen i början bara och inte nått enstaka hit och dit, utan den lyckas roa oss lagom mycket hela tiden vilket den ska ha ett extra plus för!

Ikväll är det dags igen. Jag, Maria och Julia ska se Patrik 1,5,vilket ska bli riktigt skoj! Har bara hört bra kommentarer om den filmen så vi får väl se vad jag tycker. Berättar hur den var ikväll eller i morgon.
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0