Bloggkoll

Sitter här och har inte så mycket att göra just nu. Eller okej, det var ju inte riktigt sant. Har ju fortfarande apmycket kvar att plugga innan tentan... Borde egentligen sagt, har inte så mycket roligt att göra just nu. Jocke har precis åkt iväg på innebandyträningen och jag väntar på "A shot at love with tila tequila" ska börja. Tycker verkligen att det är ett roligt program att se. Lite knäppt, men underhållande :)

Sitter inne på Bloggkoll.se en hel del och bara trycker på "uppdatera" om och om igen för att se om någon skriver något roligt. Förstod mig inte på sidan innan men så gav jag den en chans och nu sitter jag fast. Har hittat så otroligt många roliga och intressant bloggar att läsa och det är alltid lika roligt när det finns massa nytt att läsa. Kan verkligen tipsa om den sidan för er som tycker det är kul att hålla koll på bloggar, men att det är lite jobbigt. Det är bara att lägga in dem ni läser (min till exempel) och så ser ni där när de olika bloggarna är uppdaterade istället för att sitta och testa på alla. Litet tips från mig bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0