Dags för bio snart

Japp, om 2 timmar börjar bion som vi ska på ikväll. Ser verkligen fram emot det!
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt mer än varit i skolan en liten stund och varit och köpt mat till Ninja. Egentligen skulle jag på trimkurs med henne ikväll men uppfödaren som skulle hålla i kursen blev sjuk så den blir lite senare istället.

Igår skulle jag ju tränat, men det blev inte så mycket med det. Ojojoj vad ont i ryggen, höfterna och låren jag har efter tisdagens Bodyjam. Hon sa att det var väldigt kort stretching, men att den inte gjorde någon nytta trodde jag ju inte...Imorgon ska jag göra ett nytt försök istället.

Kanske skulle sätta mig och plugga lite innan jag ska iväg. Har tenta om en vecka och har ganska mycket kvar att läsa...
Skriver mer när jag kommer hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0