En veckas plugg

Jaha, nu är det dags att verkligen börja koncentrera mig på skolan helt ett tag. På torsdag har jag nämligen tenta. Har läst en kurs som heter svenska samhällsförhållanen 1 nu och har haft både nationalekonomi, sociologi och statsvetenskap och det är dessa tre områden som tentar handlar om. Har faktiskt varit duktig och läst det mesta redan, men statsvetenskapen som vi hade sist nu har jag inte hunnit göra så mycket med ännu så det är väl prio ett kanske.

Jocke kommer hem från Stockholm nu i eftermiddag och det ska bli skönt att få hem honom nu. Däremot ska han jobba här nere dagtid under helgen, men det kanske är bra för mig så kan jag plugga ordentligt. Skulle ju gå och träna idag istället för i onsdags men avbokat det passet också. Tror inte att dans är det bästa att träna just nu. Har fortfarande galet ont i ryggen...Istället blir det tvättdag idag. Blä!

Ska sätta mig och läsa i "moderna samhällsteorier" nu. Skriver kanske mer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0