God morgon!

Har varit uppe ett bra tag redan men har ätit lite frukost och statat en maskin tvätt. Nu har jag äntligen lyckats få igång min dator och kan skriva lite. En av mina saker som jag har på min att-göra-lista är att rensa min bärbara. Tar typ en halvtimme att bara få igång den...Riktigt segt.

Idag kommer det inte hända så mycket tror jag inte. Bestämde med Carl att vi ska ta en lunch imorgon så då blir det först att träffa honom och sedan Matilda. Har med mig min ekonomibok så jag kan plugga lite och sen har jag småsaker att ta tag i. Ska gå iväg och handla i alla fall för vi bestämde att vara hemma och äta tacos ikväll och kanske dricka lite rosé.

Det var riktigt skönt att vakna upp här uppe idag och nu blir det ytterligare två nätter. Var lite fundersam igår om jag skulle väntat till morgonen och köra för jag var riktigt slut efter träningen. Det bara rann om mig, men det var verkligen roligt. Både jag och Julia kände att vi hängde med bättre den här gången än förra veckan. Så ska det vara :) Känner mig ganska duktig, har tränat minst 3 ggr i veckan i snart en månad nu. Hoppas jag kommer fortsätta tycka att det är roligt och vara motiverad!

Nä, nu ska jag ta tag i ekonomiplugget så jag har det gjort.
Ha en härlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0