Godmorgon

Idag är det en sådan där dag då man helst inte vill gå upp över huvud taget. Kommer nämligen inte hända något spännande idag... Ska sitta och tentaplugga till 17 då jag istället ska på styrelsemöte fram till kvällen. Samma sak kommer det bli imorgon också, bara plugg, plugg och plugg. Däremot på torsdag kommer det bli en härlig dag som jag ser fram emot. Först har vi ju tentan och det ska bli så skönt att bli av med den, men sen på kvällen ska vi ha klassfest, vilket kommer att bli jätteskoj tror jag. Får sitta och se fram emot det så kommer de här två dagarna säkert att gå bra ändå. Ska sätta mig och äta lite frukost nu innan jag sätter igång. Återkommer säkert senare idag.

Se till att ha en härlig dag för mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0