Härlig söndag

Hade riktigt trevligt på inflyttningsfesten igår. Är en fin lägenhet som de har fått tag på! Tanken var att det skulle bli en pubrunda efteråt men vi i styrelsen hade lärarkväll på HG som jag ville gå på så någon gång mellan tolv och ett i natt åkte jag och Jocke iväg mot Ryd igen men hamnade i en riktigt lång kö. Slutade med att vi istället gick hem och började kolla på film men ganska snart somnade i soffan.

Jag har lite svårt för att ställa om mig när man ändrar tiden så jag gick upp kl 7 idag och då hade jag ändå legat vaken ett tag. Var ändå ganska skönt att komma igång tycker jag. Vi har inte gjort så mycket vettigt idag men det har varit riktigt skönt. Suttit och tittat på Prison Break, spelat lite dataspel, ätit lunch och städat lite. Sen vid 1 kom Julia och Anders över och fikade med oss och spelade lite Guitar Hero vilket var riktigt trevligt. Resten av dagen är det bara 1 timmes spinning och Ensam mamma söker hemma hos Anna och Gabbe som är planerat.

Imorgon börjar min nya kurs, svenska samhällsförhållanden 2, så vi får se hur det känns. Har bestämt nu att jag ska upp till Sthlm på tisdagkväll och stanna till på fredag så då ska jag försöka hitta på något skoj.

Nu ska jag fortsätta med att göra inget speciellt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0