Inte den bästa dagen någonsin idag inte...

Igår hade vi klassfest vilket var riktigt skoj faktiskt. Var längesedan som jag var ute och hade så roligt. Tyvärr är inte resultatet idag lika härligt. Mår verkligen inte bra! Tack och lov börjar det bli bättre i alla fall. Nu tror ni att jag drack jättemycket men det gjorde jag INTE. Efter operationen förra hösten så tål jag ingenting och blir dålig direkt. Blir lite rädd över det och vågar inte ge mig ut speciellt ofta vilket gör att min kropp är så ovan och tål ännu mindre. Kl 1 när alla andra skulle in till Platå klarade jag inte av mer och tog gråtandes en taxi hem. Taxichauffören var jättetrevlig och försökte få mig på glatt humör igen och pratade på för fullt så när jag väl var hemma igen steg jag ut taxin skrattandes istället :)

Kändes riktigt jobbigt att gå upp idag och åka iväg och skriva grupparbete. Skönt att alla hade varit ute igår så behövde man inte känna sig hemsk. Var lite läskigt för jag satte bilen i stan igår och var tvungen att hämta den innan 11 idag för att inte få böter och även att jag inte drack så mycket igår så blev jag jätterädd av att köra eftersom jag kände mig så dålig. Det gick bra i alla fall.

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig i soffan med en rolig tidning först och titta på någon serie eller film. Ska ha en skön eftermiddag. Klarar inte av så mycket mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0