Inte min dag igår...

Igår var jag ledsen, trött på allt och arg om vartannat. Jag och Jocke gick iväg till Villevalla på kvällen och träffade Anders och Julia och några av deras vänner där och det var väldigt trevligt. Tyvärr fanns det inga bord så vi fick stå hela tiden och det var trångt och svettigt och jag hade så otroligt ont i ryggen så vi stannade inte längre än till 22. Ett glas vin blev det i alla fall.

Idag hoppas jag allt ska kännas bättre. Ska iväg på ett spinningpass med Jocke nu vid 11 och sen ska jag försöka ta tag i pluggandet vilket är lite jobbigt när jag sparat de tråkigaste böckerna till sist. Men jaja, det måste ju göras.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0