Panik

Nu börjar jag känna att tentan närmar sig, börjar få panik nu. Har suttit och läst klart allt ett par dar och skulle bara kolla igenom allt en extra gång...Trodde jag. Visade sig att jag har flera kapitel kvar i ekonomiboken att läsa! Tentan är ju om 16 timmar, trodde jag närmade mig slutet av det här!

Tur att jag känner att jag har någorlunda koll på det som jag har suttit och läst sen i lördags nu i alla fall. Är bara att ta tag i det sista. Ska ju som tur är inte ut på något idag utan kan gå hemma i myskläder och bara läsa. Det enda som står på dagens schema är Bonde söker fru och A shot at love with Tila Tequila och det kan jag ta lite tid till känner jag. Man måste ju ha någon paus på dagen också.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till med tentan!

Det kommer säkert gå super!

2008-10-22 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0