Patrik 1,5


Nu har jag precis kommit hem från bion och ojojoj vad bra den var! Lite orolig var jag allt innan med tanke på att jag bara har hört bra saker om filmen, vilket brukar leda till att jag har alldeles för höga förväntningar och hela filmen rasar samman.
Men så blev det verkligen inte den här gången!

När vi gick ut från bion kände jag mig alldeles lycklig. Två eller egentligen tre personer som hamnar utanför på grund av helt olika saker, men som tillsammans får allt att bli bra. Måste vara ärlig och säga att jag aldrig har tyckte något vidare bra om Gustav Skarsgård men nu har jag ändrat mig totalt. Han spelade den här rollen helt suveränt och det var kul att se en annan sida av honom också och inte bara som onding. Nog det som jag har haft lite svårt för.

Det känns dumt att skriva så mycket om filmer för jag tycker verkligen det att ni som inte har sett den ska genast planera in en dag som ni ska gå och se den! Jag tror inte ni kommer att ångra er. Nu förstår jag lite bättre varför min kompis Emma gick och såg den både onsdag och lördag samma vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va roligt att du tyckte om filmen :)

Vet du när du kommer upp till Sthlm nästa gång?

Kram

2008-10-17 @ 13:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0