Planering av Sthlmsvistelsen

Japp, just nu håller jag på att planera min vecka i Sthlm för fullt. Är ju tyvärr inte uppe så ofta så jag måste försöka passa på att träffa alla underbara människor där uppe. Jag och Matilda har bestämt att vi ska käka mat ihop på torsdag kväll och sedan gå på bio och titta på Låt den rätte komma in. Har längtat efter att se den filmen så det ska bli riktigt skoj! Men roligast blir det att träffa Matilda igen :D Blir både på torsdag och måndag, inte illa.

Tänkte bjuda över Cissi och hennes hund Millie så Ninja fick någon att leka lite med men tyvärr så jobbar hon så det blev inte så. Nu har jag skickat ett meddelande till Linn för att se om hon vill träffas lite, vilket var säkert 2-3 år sedan sist. Hade varit grymt skoj så jag hoppas att hon har lite tid över. Sen ska jag försöka få tag i Carl och se om han vill äta lunch med mig. Hade blivit en perfekt vecka om de har tid! Får sitta och vänta och hoppas helt enkelt!

Nu ska jag titta på ett par avsnitt till av Vänner innan det är dags för kvällens avsnitt av A shot at love with Tila Tequila.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0