Plugg, spinning, god mat och vin

Ungefär så har min dag sett ut. Har suttit och läst till tentan idag, först "moderna samhällsteorier" till sociologin och sedan "svensk politik" till stadsvetenskapen. Har varit någorlunda intressant i alla fall så det har gått. Har massa kvar till imorgon.

Spinningen på förmiddagen kändes sådär idag. Hade ju ont i ryggen och valde att ta det lugnt i början, men så kände jag att det gick bra och ville öka på det hela. Tyvärr var inte instruktören så motiverande så...ja, det kändes lite trist. Tänkte att jag får ge mer imorgon istället, men vi har fått avboka det passet för uppfödaren skickade mail om att trimkursen blir imorgon istället för i torsdags. Blir jättebra tror jag. Ninja är så himla långhårig nu så jag behöver klippa bort lite vid tassarna bland annat.

Nu ikväll har vi bara suttit och ätit god mat och duckit Mateus, ett gott vitt mousserande vin, och kollat på fyra avsnitt Heroes. Är en spännande serie tycker jag!

Jo, har ju förresten läst klart en av mina nya böcker idag också, men tänkte att jag skriver om den imorgon. Är lite seg just nu och känner att jag ska sätta mig och läsa lite till i politikboken innan det är dags att sova. Jocke ska upp och jobba imorgon igen så han har redan somnat så då slipper jag känna mig dum för att jag pluggar en lördag kväll. Längtar tills nästa helg när tentan äntligen är över.

Sov så gott ni underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0