Promenad i skogen

Det är ett helt underbart höstväder här i Linköping idag! Tog Ninja med mig till spåret och gick det lilla varvet och bara njöt. Ninja tycker också att det är härligt för det finns ju så många roliga vattenpölar i skogen att utforska och så har det ju varit en massa andra spännande hundar där som släppt en massa härliga dofter till henne.

Nu har vi i alla fall kommit hem igen och Ninja ligger helt utslagen vid mina fötter och har ingen aning om vad som väntar i eftermiddag. Om 1,5 timme ska vi hämta Jocke på jobbet och åka iväg till Skänninge till uppfödaren och så ska vi ha utställningsträning och trimkurs. Kommer nog bli jätteskoj för henne!

Kom ju på att jag aldrig visat någon bild på min lilla tjej här så det måste jag göra nu. Kan ju hända att det är någon av er som läser min blogg som inte träffat henne någon gång. Den här bilden är bara en vecka gammal och hon ligger i soffan och tuggar på sitt nya tuggben. Om någon undra vad det svarta är så är det en trosa som tikar har när de löper.
Kommer säkert upp fler bilder på henne i framtiden.

Nä, nu ska jag sätta mig och läsa lite till innan vi ska iväg.
Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0