Seg men glad

Ojojoj, det är inte klokt vad seg och trött jag känt mig idag! Upptäckte att jag inte hade tagit med mig några pennor upp hit och jag måste notera lite i kanten och stryka under när jag sitter och pluggar vilket gjorde att jag fick gå iväg och köpa några. Satte mig ner och läste lite sen men gick snabbt över till en skönlitterär bok istället. Tog inte mer än några sidor innan jag hade somnat. Var så skönt att sitta här uppe och mysa in sig i ett täcke och kunna få sova lite på dagen.

Nu har Jocke kommit hem och vi har varit och handlat det jag glömde köpa till maten ikväll och så har vi hyrt Mr Woodcock. Tycker den verkar riktigt skoj så det blir kul att se den ikväll. Jocke hade kommit på någon rolig idé så han sitter och jobbar nu så jag ska nog sätta mig i soffan mitt emot och läsa lite nu. Skriver kanske lite mer senare ikväll.

Förresten så tog jag med kameran upp hit och har tagit lite kort som jag tänkte lägga upp men då har jag såklart glömt ta med mig sladden så jag kan få över bilderna till datorn. Bilderna kommer alltså i efterhand, antingen på fredag kväll eller i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0