Sthlm i veckan!

Jag ser verkligen fram emot den veckan som kommer nu. Imorgon är det ny kurs som börjar och det är alltid skönt att få koll på allting hur det ser ut framåt. På tisdag är det Peidagogos, arbetsmarknadsdagen för lärare som sektionens utskott AMU anordnar. Har inte gått något år tidigare, men nu har jag tänkt  att jag ska försöka vara där stora delar av dagen. Blir ett par intressanta föreläsningar som jag inte vill missa. Efter det ska jag och Julia gå på Bodyjam och sen bär det av till Sthlm.

Har viljat åka upp dit jättelänge nu men det har inte blivit av. Känns helt galet att man inte kan utnyttja att vara där mer när det är det jag vill. Nu ska jag i alla fall upp i veckan och bara ha skoj. Tänkt att gå runt och kolla lite och kontakta några kompisar och se om de vill träffas något och på torsdagkväll ska jag och Matilda hitta på något. Får se vad det blir :)

Känner mig så lycklig just nu när jag vet att det kommer bli som jag vill, i alla fall ett par dar.
Hoppas ni kommer få det lika bra i veckan som jag kommer att försöka få det!

Är riktigt trött nu men måste försöka hålla mig vaken ett tag till för att kunna sova ett tag i natt. Får se vad jag hittar på.
Sov så gott alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0