Tentadags...Usch och fy!

Dags för tenta om två timmar. Förstår inte hur jag kan se fram emot det samtidigt som jag knappt vill gå dit. Tror faktiskt aldrig att jag pluggat så här mycket inför en tenta, men samtidigt känner jag att jag inte kan någonting just nu. Ska bli väldigt spännande att se hur det ska gå. Skriver ett inlägg till er så fort tentan är avslutad och jag är hemma glad igen.

Ska bli så grymt skoj med klassfest ikväll. Nu är det bestämmt att vi ska ner på stan och först ska vi hem till Sigrid. Jag kommer kanske dyka upp lite senare än de andra för jag har bokat in mig på ett danspass idag och det vill jag absolut inte missa! Skönt med träning innan fest ;)

Blev så glad när jag var inne på campushallens sida och såg att Bounce ska komma tillbaka hit och hålla i danslektioner en dag. Ville så otroligt gärna gå på det i våras, men det blev aldrig av. Nu ska jag verkligen gå! Skönt att det var en helg som inte var fullbokad ännu, annars är den närmaste tiden just det.

Nu ska jag sätta mig och försöka äta en ordentlig frukost. Är något som är jätteviktigt för mig.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0