Utställningsträning och trimkurs

Nu har vi precis kommit hem från Skänninge och det är så skönt att komma in i värmen igen! Började bli riktigt kallt att vara ute men ojojoj vilken bra eftermiddag det har varit. Vill ju gärna testa att ställa ut Ninja någon gång för att se vad de säger om henne men jag har inte riktigt vågat anmäla oss ännu eftersom jag inte vet hur man ska göra eller hur hon ska stå. Nu har jag fått svar på alla frågor känns det som! Efter utställningsträningen på fotbollsplanen gick vi hem till Matilda och fick lära oss hur man ska klippa hundarna. Hade verkligen inte förstått hur mycket pälsen växt på Ninja förrän nu när man började klippa bort allt. Blev verkligen jättebra och nu har jag fått svar på allt som jag gått och funderat på så länge. Är bara för mig att åka och köpa ett par bra saxar att använda också.

Nähä, nu har jag inte tid att skriva mer. Måste fixa något att äta och om 25 minuter börjar Ensam mamma söker vilket jag absolut inte tänker missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0