Vågar jag visa mig här...

Känns nästan lite farligt att skriva här nu när jag hållt mig borta två veckor igen. Förstår inte vart tiden tar vägen!
Blev oerhört glad och peppad nu när jag loggade in och såg att jag har haft flera besökare varje dag sedan sist jag skrev. Verkar ju som om ni väntar på något, riktigt skoj! :)

Har funderat en hel del på min blogg och vill faktiskt göra något åt det här...Skriver för sällan och bara babblar på. Därför har jag inte tänkt att skriva allt jag gjort sedan sist. Har hänt en hel del roliga saker, men de kanske jag skulle skriva om lite var för sig här sedan. Det jag funderar över är om jag ska ta bort den här och göra en ny, finare, roligare och intressantare blogg istället, något som jag känner att jag vill och orkar lägga ner lite tid på. Bland annat hade det varit kul att ladda upp lite bilder någon gång också så ni får se. Vad tror ni, min lilla skara trogna läsare? ;) Den här känns lite trist nu tycker jag...Hade varit kul att inrikta sig på något på det runt om och inte bara babbla på om vad jag gör hela tiden. Är lite kluven, vi får väl se vad som händer helt enket.

Nu ska jag strax iväg med Jocke och Basse och äta middag på stan och sen en runda bowling!
Ha en härlig kväll och helg!

Kommentarer
Postat av: Moster Lo

Hej Maria!

Jag har fått en liten (o)vana att gå in på några bloggar varje morgon och kolla hur mina vänner och bekanta har det och du är en av dom. Jag tycker att det är jättekul att få höra om vad som händer och sker, men jag känner inget behov av att veta allt. Däremot kan jag tycka att det är kul att veta om du har gjort något särskilt, och finns det bilder så är det ändå roligare. Jag hörde till exempel i helgen att det tydligen ska finnas foton från något speciellt spektakel som ni har varit på. Det vill jag gärna veta mer om!



Kram /Lo

2008-10-13 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0