Ice Age 3

Har ju glömt att lägga upp massa filmtips som jag lovat. Fixar det nu. Först ut är Ice Age 3 som jag såg för ett par veckor sedan med Joakim och Matilda ute vid Heron City. Blev nämligen så att vi såg den i 3D. Vilken häftig känsla det var! Nu har man verkligen kommit på en idé om hur bio verkligen blir bättre än film hemma! 

Nu var det ju inte 3D i sig utan filmen vi såg som jag skulle skriva om. För er som har sett 1:an och 2:an så kan jag säga att ni inte kommer att bli besvikna! Sid och gänget hamnar i dinosaurernas värld under deras egna is, där de får fly från köttätarna. Sid har nämligen hamnat i knipa p g a att han stulit några ägg. 

Det är lite svårt att sätta betyg och jämföra den med de andra filmerna eftersom det var i en annan form som vi såg den men jag tyckte verkligen att den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0