Glädje istället för sorg

Jag lovar att det här är sista inlägget om den här fantastiska dagen men jag är så oerhört lycklig för deras skull.

Jag har nu under kvällen suttit och funderat varför min reaktion blev så här otroligt stor och kunde inte komma på varför först. Tänkte bara att det var ju underbart för dem att den här dagen har kommit och jag minns själv hur jag kände mig den kvällen och dagen efter Joakim gått ner på knä och vi förlovade oss.

Nu har jag kommit på att det är något mer. Det var längesedan jag kollade på nyheterna så mycket som jag har gjort idag Idag var det GLÄDJE! Glädje för hela Sverige! Annars är det bara sorg och elände som visas på nyheterna och jag är så trött på att se det. Vi behöver lite ljus också, speciellt i dessa tider när ekonomin kollapsar.

Så ännu en gång; ett stort grattis till Kronprinsessan och Daniel och tack för att ni har gett ljus till oss idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0