God morgon!

Är tillbaka i Linköping nu. Kom igår, men åkte direkt iväg till Norrköping för ekonomikursen och sen var klockan mycket när jag kom hem. Har sovit riktigt dåligt inatt. Värmefläktarna gjorde det alldeles för varmt så jag var tvungen att stänga av en av dem och sen ville Ninja upp tidigt.

Lite ovanligt idag men jag ska ha massvis med föreläsningar. 8-15 går jag. Ska både bli roligt och tråkigt. Borde göra mig i ordning och cykla iväg, men det känns inte riktigt som om jag har vaknat ännu. Kommer nog vakna till när jag kommer ut i den hemska kylan.

Har hela eftermiddagen och kvällen ledig senare så jag ska försöka börja med resan så ni får se lite bilder.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0