Golv kvar till torsdag

Nu har de ringt och sagt att de kommer först på torsdag och kommer då bara dra upp halva golvet till att börja med. Det var ju bra nyheter i alla fall! Ska snart ta mig iväg till skolan på föreläsning. Ska bli spännande att se om det går att cykla i den här snön, annars får jag gå så får nog ge mig iväg mycket tidigare än vanligt.

Har varit riktigt duktig idag. Har läst ett par kapitel i företagsekonomiboken och även i den skönlitterära boken som jag har seminarie på nästa onsdag. Än så länge ligger jag bra i fas, till och med långt före mig. Känns otroligt bra! Blir lite mer motiverad av det!

Ska försöka lägga upp Egypten dag 3-4 i eftermiddag eller i kväll efter kvällskursen. Tog ett par timmar igår så vi får se hur mycket tid jag har över. Hörs senare i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mischa

Sv: Haha jo många har sagt det! Måste ta och läsa böckerna snart! =D



2009-02-23 @ 13:00:35
URL: http://miischas.com
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 15:09:52
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0