Stressigt!

Överlevde redovisningen men det var på gränsen. Brukar älska att hålla tal och redovisa men idag låste det sig direkt och jag blev jättenervöst och glömde tillslut bort mer än hälften jag skulle säga. Hade inte heller så stor koll på ämnet så det kan väl vara en orsak också. Jaja, nu är det över och jag slipper tänka på det mer.

Idag har jag packat upp väskorna från helgen och börjat packa inför morgondagens resa lite smått. Upptäckte dock att jag hade alla mina favoritkläder i tvätten så mellan 7-12 imorgon ska jag tvätta. Ska också ner till banken och fixa med styrelsens konto, jag ska till några affärer för att köpa det sista som ska med och om inte bikinin passar längre så måste jag hitta en ny sådan också. Allt detta plus att packa ska göras innan kl 16 imorgon när vi åker. Egypt, here we come! Ska bli så otroligt skönt och härligt faktiskt! Hade helst önskat att det var minst två dar kvar eftersom jag har så mycket som jag hade behövt fixa innan jag ska åka, men så fort vi är på väg så ska jag koppla bort allt och bara njuta av den veckan vi är iväg. Ni får vänta länge nu på uppdateringar... Lovar att det blir bättre sen igen! Nu har jag rest klart på ett litet tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0