Trött idag

Igår satt jag uppe och kollade på Oscarsgalan när den visades på SVT. Visste ju vilka som fick vilket pris men det var väldigt kul att se! Blev inte så sent men ändå är jag helt slut idag. Har på förmiddagen varit och kollat om jag fått någon vfu-plats ännu, men fick inget svar, och sen åkte jag till Maxi och handlade.

När jag kom hem lade jag mig i soffan och läste boken till nästa veckas seminarium men somnade ganska direkt och sov i nästan 2 timmar! Brukar kunna sova en halvtimme på dagen i soffan men inte så länge. Det jobbiga är att jag fortfarande är jättetrött. Har kvällskurs ikväll så jag måste läsa ett par kapitel om marknadsföring nu innan jag ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0