Twilight har fått mig på fall totalt!

Godmorgon!
Hoppas ni mår bra nu när det är helg och tid för att ha det trevligt och ta det lite lugnt. Igårkväll var jag ute med Jocke och några andra från hans jobb. Först åt vi mat på Bellos och sedan gick vi till Platå och drack lite drinkar. Åkte hem ganska tidigt för jag kände mig ganska dålig igår. Hade ont i halsen och kände mig febrig och trött i hela kroppen hela dagen. Idag känns det lite bättre i alla fall.

Idag kommer Jockes morbror och hans familj hit och så ska vi bjuda dem på hockey och restaurangen som ligger i anslutning till det. Ska bli riktigt trevligt!

Nu till dagens rubrik. Som många av er kanske vet så har jag varit och sett Twilight på bio två gånger redan. Nu i veckan bokade jag också dvdn som kommer ut 29/4 och den fjärde boken på svenska som kommer ut den 12/3. Tyckte dock att det var lite väl länge till den 29e april så jag och Emma ska antagligen gå och kolla på Twilight på bio i veckan som kommer, för tredje gången! Jag är helt såld på den filmen, det är en sak som är klar!


När vi var i Egypten så hade jag med mig den första boken och den tog slut på bara tre dagar. Helt fantastisk bok! Jag ryste och jag skrattade och jag grät! Hur kan någon skriva något så vackert som kan påverka mina känslor så stort?! När jag kom hem var jag tvungen att sätta mig med den andra och ojojoj vad arg jag var! Vill inte säga varför till er som SKA läsa den (för jag tycker att alla verkligen ska göra det om det inte redan är gjort). Men om ni läser så förstår ni. Jag som aldrig tycker om att kolla slutet av böckerna var tvungen att bläddra fram i boken till det namn jag väntade på dök upp och sen var jag tvungen att läsa och läsa till jag kom dit och då kändes allt perfekt igen haha, så knäppt! Tredje boken kunde jag naturligtvis inte heller vänta med. Det spelar ingen roll att jag har massa skolböcker att läsa, jag skulle inte kunna koncentrera mig på något annat innan jag läst alla så jag har suttit och läst och läst och det tog ungefär ett dygn innan den också var klar.

Nu förstår jag inte hur jag ska kunna vänta till den 12e men jag kanske får ta och köpa dem på engelska och läsa dem så också. Orginalspråket brukar ju alltid vara bäst. Jaja, nu har jag ju två-tre veckor på mig att plugga ordentligt i alla fall och det är väl bra!

Ska iväg till IKEA en sväng nu och köpa lite täcken, kuddar och en extra madrass.
Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: NIKI

Mmmm samma här :P

2009-02-22 @ 20:13:56
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0