Väntar på rivgubbar

Godmorgon!
Idag är jag uppe tidigt. Det är måndag och helgen är över, vilket betyder att det är dags att riva upp vårt golv i vardagsrummet. Så oerhört trist! Ofta brukar de ringa eller knacka på strax efter 7 när de börjar men ännu har jag inte hört något. Ska bli spännande att se hur de tycker att det här ska gå till.

Pluggar ju 250% helt plötsligt, vilket jag verkligen känner av. Har så otroligt mycket att läsa, men vill ni veta en sak? Jag tycker om det! Lärarprogrammet är helt vansinnigt egentligen! 5,5 år ska jag plugga men med tanke på hur sällan jag har lektioner och hur lite det är att göra så skulle utbildningen lika gärna kunna ligga på 3 år. Fattar inte vad jag tar studielån för egentligen. Så nu trivs jag när jag känner av att jag faktiskt är student. Flera föreläsningar i veckan, men ändå inte varje dag. Flera böcker att läsa, men i tre helt olika ämnen vilket gör att variationen gör det roligt och intressant. Jag trivs!

Nu är det dags för lite frukost och sen ska jag sätta mig med Alberte och friheten. Ska bli spännande att se vad det är för bok.
Ha så skoj idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0